Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster
Bloo Superkolo w całości

W odcinku Bloo Superkolo i Wielki Twórca Wszystkich Rzeczy, czadowa uroczystość, na którą nie został zaproszony

505-0013

Uśmiech do kamery

Bloo Superkolo (ang. The Bloo Superdude) – alter ego Bloo, głównego bohatera serialu animowanego Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Charakterystyka[]

Bloo Superkolo jest bohaterem opowieści opowiedzianych przez Bloo. Jest umięśnionym i odważnym superbohaterem, który walczy z siłami zła i niesprawiedliwości. Jest właścicielem wielofunkcyjnego i wielosilnikowego motoru. Jest wyposażony w różnego rodzaju gadżety. Występuje w dwóch historiach. W pierwszej z nich supergość staje do walki z Lordem Smutasem o magicznego ziemniaka mocy. W drugiej pokonuje wiele przeszkód, aby przechytrzyć Frankofuriatkę.

Wygląd[]

Bloo Superkolo jest umięśnionym superbohaterem i ma cechy zawodowego kulturysty. Wyposażony jest w różnego rodzaju bronie. Nosi hełm wikingów ozdobiony włosami oraz strój nawiązujący do ubioru słynnego, cymeryjskiego wojownika walczącego ze złem – Conana Barbarzyńcy. Jego lewa ręka to łapa niedźwiedzia o ciemnym futrze.

Role w odcinkach[]

Ciekawostki[]

  • Bloo Superkolo w pierwszym z dwóch odcinków zjada kanapkę, która przywraca mu siłę. Jest to aluzja do momentu przełomowego w kreskówkach z Popeyem, podczas których bohater je szpinak.

Wystąpienia[]

Sezon piąty[]

Sezon szósty[]

Advertisement