Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Block (zwany Casillas w Hiszpanii) był trzecią (drugą dla Polski) oprawą graficzną dla Cartoon Network Europe.

Cartoon_Network-_Block_Bumpers_(Part_1)

Cartoon Network- Block Bumpers (Part 1)

Temat bloków był nieco inny i zawierał bloki z postaciami z kreskówek Hanny-Barbery, kreskówek Warner Bros., kreskówek MGM, lub kreskówek Cartoon Cartoon przechodzącymi z jednego miejsca do drugiego.

W każdym pudełku znajduje się klip wideo z tej samej (lub innej) kreskówki. W każdym pudełku postać wykonuje akcję, gdy opuszcza pudełko, przenosi się do innego pudełka lub jej akcja zostaje przejęta przez inną postać w innym pudełku.

Jednak w Europie pojawiła się ona na początku 2002 roku do początku 2006 roku, a w Polsce od 30 września 2002 roku do 20 kwietnia 2006 roku. Co dziwne, pod koniec roku europejskiej wersji oprawy, czasami kreskówki nie pochodzą z żadnych epizodów jako wskazówka, jak w bumperach z lat 2005-2006, można zauważyć postaci i rekwizyt wyskakuje w środku bloków.

Niektóre z tych bumperów były również używane w Cartoon Network Ameryka Łacińska od 2002 do 2005 roku.

Advertisement