Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Atomówki

Bezimienny Złodziej (ang. The Nameless Crook) - fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Atomówki. Przestępca, który uwielbia okradać sklepy jubilerskie.

Historia[]

Historia Bezimiennego Złodzieja ukazana jest w odcinku Klejnot w pudełku. Pewnego wieczoru rabuś uciekał przed Atomówkami, które dostały zgłoszenie o skoku na sklep jubilerski. Schronił się w fabryce płatków śniadaniowych. Tam niestety zgubił diament, który wpadł do płatków. Będąc w supermarkecie przeszukał półkę z płatkami Kapitana Lucky'ego, jednak ostatnia paczka trafiła w ręce Profesora Atomusa. Złodziej postanowił działać, żeby odzyskać skradziony łup w nietypowy sposób. Najpierw przebierał się za Kapitana Lucky'ego (maskotkę płatków), potem za nianię, ogrodnika, potwora atakującego Townsville i Świętego Mikołaja. Ostatecznie został zdemaskowany przez dziewczynki i osadzony w więzieniu.

Charakterystyka[]

Bezimienny złodziej jest postacią w serialu. Jest nie tylko rabusiem okradającym sklepy jubilerskie, ale i również mistrzem kamuflażu. Pojawia się jedynie w odcinku Klejnot w pudełku.

Wygląd[]

Złodziej jest bardzo otyły. Jego karnacja jest śniada. Ma krótkie czarne włosy. Chodzi ubrany w przeróżne kostiumy.

Advertisement