Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Przygody Animków

Bezdomni (ang. The Homeless Couple) – fikcyjne postaci występujące w serialu animowanym Przygody Animków.

Historia[]

Historia bezdomnych ukazana jest w trzecim epizodzie odcinka Kocim okiem zatytułowanym Bezdomny kot. Pewnego deszczowego wieczoru, ubogie małżeństwo otrzymało nakaz eksmisji i wraz z synem straciło dom. Razem rozpalili w pojemniku na śmieci ognisko zaraz po tym, jak Sylwek Junior został wykopany z domu przez bogacza i wylądował w drugim pojemniku. Nie wiedzieli, że ich syn podszedł do okna domu i obserwował bogatą dziewczynę, która jadła kolację wraz z mamą i ojcem. Po tym jak milioner zasłonił przed oczami okno, synowi ubogich zrobiło się smutno. Usiadł na końcu chodnika i rozpłakał się, lecz po odkryciu Sylwka z puszką pełną połówki pasty rybnej znów się uśmiechnął.

Charakterystyka[]

Bezdomni są postaciami w serialu Przygody Animków. Są nimi ubogi mężczyzna i jego żona mieszkający na ulicach Włości Acme wraz ze swoim synem oraz poszukujący nowego domu dla siebie. Są przeciwieństwem bogaczy. Ich pierwsze i jedyne pojawienie się ma miejsce w odcinku Kocim okiem.

Wygląd[]

Bezdomny mężczyzna jest wysoki. Ma krótkie czarne włosy i wąsy. Nosi szary kapelusz z czarnym paskiem, żółtą bluzę, brązowy płaszcz, niebieskie spodnie dżinsowe z czerwoną łatką i czarne buty. Jego żona jest średniej wielkości. Ma długie szaro-brązowe włosy. Nosi jasnofioletowy kapelusz, białą suknię, niebieski płaszcz i zielone kalosze.

Zobacz też[]

Advertisement