Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Beth
Beth
Bohaterka seriali Wyspa totalnej porażkiPlan totalnej porażkiTotalna porażka w trasieTotalna porażka: Zemsta wyspy

Wyspa totalnej porażki Plan totalnej porażki Totalna porażka w trasie Totalna porażka: Zemsta wyspy

Beth jest postacią w serialu Totalna porażka. Przeurocza dziewczyna wychowana na farmie, dziewczyna Brady'ego, najlepsza przyjaciółka Lindsay, uczestniczka reality show organizowanego przez Chrisa McLeana.

Etymologia[]

Historia[]

Wczesne życie[]

Totalna porażka[]

Zapisanie się do programu[]

Sezon 1[]

Historia Beth rozpoczyna się w pierwszym odcinku pierwszego sezonu programu. Wraz z 21 uczestnikami przybyła na teren opuszczonego obozu letniego położonego na wyspie. Pojawiła się tam jako pierwsza uczestniczka w programie. Została członkinią drużyny "Wrzeszczących Susłów". W pierwszej części zadania eliminacyjnego bała się skoczyć z wysokiego klifu, przez co stała się tchórzliwym kurczakiem. Jednak w drugiej części pomogła innym zbudować mini basen i wygrać całość.

W drugim wyzwaniu jej drużynie poszło lepiej niż przeciwnikom.

W trzecim i czwartym wyzwaniu jej zespół ulegał drużynie "Zabójczych Okoni".

W piątym wyzwaniu prawie została pokonana przez przeciwników. Jednak po ich dyskwalifikacji za zgubienie Katie i Sadie, Beth i jej drużynie udało się wygrać to wyzwanie.

Podczas siódmego wyzwania zabrała z Wyspy Kości posążek tiki, w wyniku czego sprowadziła na innych klątwę.

W ósmym wyzwaniu poszło jej jeszcze bardziej kiepsko.

Ostatecznie w odcinku dziesiątym wyleciała z programu zajmując szesnaste miejsce.

Powróciła w finałowym odcinku sezonu na ogłoszenie wyników.

Sezon 2[]

Wraz z 14 uczestnikami zakwalifikowała się na Plan totalnej porażki.

Została członkinią drużyny "Zabójczych Makiet".

Wyeliminowała po kolei członków drużyny "Trzeszczących Żarów". Podczas gry o milion z jej drużyny wylecieli po kolei Trent, Izzy, Justin, Lindsay, Courtney i Owen.

Pokonała Duncana i wygrała milion dolarów w odcinku finałowym PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem? (w drugiej wersji zajęła drugie miejsce).

Sezon 3[]

Beth zrezygnowała z uczestnictwa w trzecim sezonie programu, a na jej miejsce zgłosiła się Sierra. Wystąpiła we wszystkich podsumowaniach jako jeden z szóstki komentatorów oraz gość programu.

W drugim podsumowaniu odebrała telefony od fanów reality show, których celem była pomoc w uzbieraniu ogromnej sumy pieniędzy na zakup paliwa do samolotu.

Pojawiła się również w przedostatnim odcinku Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze oraz w finałowym odcinku Aloha, Finał! na ogłoszeniu wyników.

Sezon 4[]

Beth odegrała również swoją rolę epizodyczną w pierwszym odcinku czwartego sezonu programu Większe, gorsze, brutalniejsze!. W tym odcinku podczas przeprawy jachtem popatrzyła na sylwetkę Justina dopóki mewa nie przeszkadzała im w sielance.

Charakterystyka[]

Beth jest uczestniczką w serii animowanego reality show "Totalna porażka". Jest nieco naiwną, niezdarną i ufną dziewczyną. Córka farmerów i właścicielka świnki "Big Berthy". Razem z Lindsay jest wykorzystywana przez Heather. W jednym z odcinków pierwszego sezonu programu udaje się jej buntować przeciwko niej atakując ją oskarżeniami. Zdarza jej się raz wziąć mini totem z Wyspy Kości, który jednak przyniósł pecha i został wrzucony do szamba. W drugim sezonie pozbywa się aparatu i mówi, że ma chłopaka imieniem Brady. Cierpi na robakofobię.

Zainteresowania[]

Wygląd[]

TDA DIY Char Beth

W przeciwieństwie do reszty zawodników, Beth jest niską dziewczyną. Ma brązowe włosy średniej długości związane różową gumką w średniej wielkości koński ogon. Nosi zwykle zielony t-shirt, jasnozieloną kamizelkę, różowe sztruksowe spodnie i białe tenisówki. Strój uzupełniają grube okulary z błękitnymi szkiełkami, kolorowe guziki i aparat ortodontyczny, który zdjęła między pierwszym, a drugim sezonem. Natomiast na pierwsze wyzwanie i kąpiel w zwycięskim, własnoręcznie zbudowanym mini basenie oraz w dużym luksusowym basenie znajdującym się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada różowy strój kąpielowy w dwóch tonacjach nawiązujący do stroju z lat 30-tych XX wieku i klapki.

Relacje[]

Cytaty[]

O Beth[]

"Beth, nie byłaś najbardziej wysportowaną uczestniczką na Planie Totalnej Porażki. Gorzej, byłaś straszną fujarą."
Chris McLean podsumowujący występ Beth w programie; odc. PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Beth jest jedyną uczestniczką bez wyraźnie zarysowanych ust.

Wystąpienia[]

Wyspa totalnej porażki

Plan totalnej porażki

Totalna porażka w trasie

Totalna porażka: Zemsta wyspy

Zobacz też[]

Wrzeszczące Susły
CodyJustinNoahOwenTrentBethGwenHeatherIzzyKatieLeShawnaLindsay
Zabójcze Makiety
JustinOwenTrentBethCourtneyIzzyLindsay
  1. Wzrost ze zdjęcia policyjnego z odcinka Wyścig celebrytów.
Advertisement