Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Młodzi Tytani Młodzi Tytani: Akcja!

Bestia (ang. Beast Boy) – postać fikcyjna z serialu animowanego Młodzi Tytani oraz jego spin-offu, grana w polskiej wersji przez Leszka Zdunia (Młodzi Tytani) i Wita Apostolakisa-Gluzińskiego (Młodzi Tytani: Akcja!).

Charakterystyka[]

Młodzi Tytani[]

Bestia jest jednym z głównych bohaterów kreskówki. Jest to zielony chłopiec, który potrafi zmieniać się w każde zwierzę (również wtedy zielone). Jest wegetarianinem, jego ulubiona potrawa to tofugofry i mleko sojowe. Ulubionym jego zajęciem jest gra na komputerze z Cyborgiem lub Robinem. Lubi żartować i jest odrobinę niedojrzały, ale dobry z niego przyjaciel. Mimo że nie na początku nie rozumie Raven, to próbuje swoimi żartami zdobyć jej sympatię. W odcinku Go! ukazane jest, że to właśnie ona zapoczątkowała serię kiepskich żartów przyznając Bestii, że jest zabawny. Zakochany w Terrze i Raven z wzajemnością. W wersji angielskiej głosu mu użyczył Greg Cipes, a w polskiej Leszek Zduń.

Młodzi Tytani: Akcja[]

Leniwy, niezbyt bystry zielony chłopiec. Umie się zmieniać w wiele rzeczy, najczęściej goryla.

Wygląd[]

Bestia jest średniego wzrostu. Jego skóra i włosy mają kolor zielony w różnej postaci. Nosi czarno-różowy strój, białe rękawice i szaro-czarno-różowe tenisówki.

Advertisement