Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Bendy (ewentualnie Giętki[1]) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis[]

Historia[]

Para małżeńska z synem Gregorym przybyli do domu pani Foster oddać Bendy'ego z powodu złego zachowania. Gdy chłopiec i jego rodzice wyjechali, Bendy zaczął psocić i wrabiać w to innych lokatorów domu takich jak Chudy czy Bloo, jednocześnie oszukując pannę Frankę i Pana Zająca. Wrobieni Bloo, Chudy, Eduardo i Koko dostali szlaban od prezesa domu. Postanowili odpłacić Bendy'emu pięknym za nadobne i złapać go na gorącym uczynku. W końcu Bendy został złapany, ale poprzez pyrrusowe zwycięstwo, albowiem wtedy, kiedy wszyscy dowiedzieli się, iż to była wina Bendy'ego, dom pani Foster został zalany wodą. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Wszyscy wiedzą, że to Bendy.

Wygląd[]

Bendy jest jednym z futrzanych zmyślonych przyjaciół. Jest średniego wzrostu i ma żółtą sierść w czarne prążki.

Cytaty[]

  • Dobry wieczór, moi drodzy. Jestem strasznie sztywny i mam od dawna sporą nadwagę. Skaczę po całym domu jak wielki, tłusty, nadęty bałwan, bo jestem głupim królikiem! No, panno Franko...? Chciałaby pani coś dodać?... Och, tak, panie Zając...! Jestem totalną nieudacznicą... Wydaje mi się, że jestem odlotową punkową, a tak naprawdę to głąbica ze mnie!
    • Opis: przez megafon.

Ciekawostki[]

Przypisy

  1. Zapowiedź Cartoon Network z 2005 roku: https://www.youtube.com/watch?v=oafwioV650A
Advertisement