Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Totalna porażka na wyspie Pahkitew

Beardo (z ang. broda) – jeden z uczestników animowanego reality show Totalna porażka, dubbingowany w polskiej wersji przez Grzegorza Kwietnia. Występuje jako zawodnik w sezonie Totalna porażka na wyspie Pahkitew. Jest również jednym z czternastu zawodników "Totalnej porażki" trzeciej generacji.

Historia[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Więc, to jest moja drużyna?[]

BeardoBeatBox

Pierwszy występ Beardo.

Historia Beardo ukazana jest w pierwszym odcinku drugiej części piątego sezonu "Totalnej porażki". Wraz z trzynastoma innymi zawodnikami był widoczny na pokładzie sterowca. Siedział na podłodze i zrobił swój beat-box, który obrzydził Amy. Gdy sterowiec uległ uszkodzeniu, chłopak wziął spadochron, w którym znajdowała się kura. Mimo to wylądował bezpiecznie na powierzchni wody. Po wylądowaniu na wyspie został przydzielony do drużyny "Skołowanych Misiów".

Podczas pierwszego wyzwania większość czasu spędzał na wydawaniu denerwujących odgłosów. Niewiele pomagał innym, przez co jego zespół uległ "Pływającym Łososiom". Był obok Leonarda jednym z zagrożonych uczestników. Ostatecznie wyleciał z programu będąc wystrzelonym z Armaty Wstydu.

Kocham cię, tłusta świnko![]

W drugim odcinku sezonu był po raz pierwszy wspominany przez innych. Pod koniec tego odcinka Chris stwierdził, że zawodnicy stracili jego i Leonarda, który nie zaprowadził swojej świni do mety.

To jest dziura![]

W siódmym odcinku sezonu po raz drugi był wspominany przez resztę. W tym samym odcinku Sky znalazła w torbie jedną z jego płyt beat-box'owych i wyjęła ją z niej.

Gorączka Scarlett[]

W dziesiątym odcinku sezonu był po raz trzeci i ostatni wspominany przez innych zawodników. Tutaj Chris mówił, że Scarlett jest bardziej wyeliminowana niż on sam.

Kłamstwa, szepty i jedna wielka wygrana[]

W wielkim finale sezonu Beardo wraz z dziewięcioma innymi zawodnikami pełnił bardzo krótką rolę. Na ekranie monitora widniał jego portret.

Charakterystyka[]

Jak się dowiadujemy w pierwszym odcinku drugiej części piątego sezonu "Totalnej porażki", Beardo jest jednym z czternastu zawodników trzeciej generacji. Jest wspaniałym beat-boxerem. Komunikuje się za pomocą dźwięków naśladowczych. Trudno jest cokolwiek powiedzieć na temat jego charakteru. Można stwierdzić, że nie potrzebuje paczki kumpli. Nie zraża się tym, co mówią inni na jego temat.

Wygląd[]

Beardo

Podobnie jak Owen, Staci, Sadie i Sam, budowa ciała Beardo jest tęga. Jego cera ma kolor brązowy czym dorównuje m.in. DJ-owi, LeShawnie, Cameronowi, Jasmine, Lightningowi i Leonardowi. Ma gęste czarne włosy i czarny podbródek czy dorównuje m.in. Samowi, Duncanowi i Alejandro.

Nosi szaropopielaty t-shirt z plamą po środku, niebieskie spodnie dżinsowe które są połączone szelkami, oraz czarno-białe tenisówki. Podobnie jak reszta zawodników trzeciej generacji nie jest w żadnym odcinku programu pokazany w stroju kąpielowym.

Cytaty[]

"Miło było was poznać."
― Pierwsze i ostatnie słowa przed eliminacją, odc. Więc, to jest moja drużyna?

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Beardo}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • Beardo jest jednym z sześciu zawodników, którzy wylecieli z programu jako pierwsi. Inni to Ezekiel, Bridgette, Geoff, Staci i Lindsay.
  • On i Harold są jedynymi zawodnikami, którzy są mistrzami beat-boxu.
  • Jego imię z angielskiego oznacza broda.
  • Jest jednym z dwójki zawodników, którzy mówią głosem Grzegorza Kwietnia. Drugim z nich jest Topher.

Wystąpienia[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Skołowane Misie
BeardoDaveLeonardMaxShawnEllaSkySugar
Advertisement