Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Barry Szpaner (ang. Barry Bling) – alter ego Bajdzo w jednym z odcinków serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis[]

Historia[]

Pewnego dnia do domu pani Foster przybył bardzo zamożny chłopiec. Nazywał się Barry Szpaner. Maks i Bloo organizowali wycieczkę po placówce i pokazali mu wielu zmyślonych przyjaciół do wyboru. Milioner wybrał Księżną, ale na widok niebieskiego kolegi zrezygnował z niej. Chciał zabrać do domu Bloo, lecz Maks nie zgodził się na jego adopcję. Szpaner zaproponował mu zapłatę za zmyślonego przyjaciela, ale ten odmówił. Nazajutrz Bloo chodził za chłopakiem jak cień. Całą sytuację zobaczyła również Księżna. Po paru dniach Maks pogrążony w szaleństwie na punkcie cukru wybrał się do pałacu Szpanera i zastał tam związane małżeństwo z synem. W końcu okazało się, że za Barry'ego Szpanera przebrała się Bajdzo, która opracowała plan zemsty na Maksie. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Przyjaźń zmienną jest.

Charakterystyka[]

Barry Szpaner jest chłopcem-milionerem, który ma swój własny pałac pełen pieniędzy i zabawek. Pochodzi z bardzo zamożnej rodziny. Poświęca dużo czasu z przyjaciółmi na rozrywkę m.in. na surfing, zabawy taneczne i wiele więcej. Posiada swoją własną limuzynę. Jego ojciec pracuje w firmie Szpaner Enterprises.

Wygląd[]

Barry Szpaner jest niskiego wzrostu. Ma blond włosy w jasnej tonacji. Nosi czapkę z daszkiem i pierwszą literą swojego imienia, fioletowy garnitur z wystającym białym kołnierzykiem, białe spodnie oraz czarne lakierki. Często chodzi z fajką w dłoni.

Cytaty[]

  • Wszystko jest na sprzedaż.

Ciekawostki[]

  • Imię Barry nawiązuje do imienia Bajdzo, które w oryginale brzmi Berry.

Zobacz też[]

Advertisement