FANDOM

250px-The Powerpuff Girls

Bala (ang. Bunny) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Atomówki, dubbingowana w polskiej wersji przez Mirosławę Nyckowską. Spokrewniona z trójką głównych bohaterek.

Historia Edytuj

Historia Bali ukazana jest w odcinku Zwariowana siostra. Pewnego dnia, zmęczone walkami z przestępczością w mieście dziewczynki zakradły się do laboratorium swojego ojca i postanowiły stworzyć kogoś nowego. Włożyły do naczynia przypadkowe składniki, a na koniec dodały kilka kropli "Związku X". W wyniku wybuchu powstała Bala - nowa siostra Atomówek. Trzy dziewczynki przedstawiły jej się jako Bajka, Bójka i Brawurka, jednak ich nowa siostra nie potrafiła dobrze mówić. Później nasze bohaterki wysłały Balę do walki z przestępczością.

Wkrótce potem Bajka, Bójka i Brawurka zobaczyły na ekranie telewizora, że Bala nieumyślnie uwolniła wszystkich więźniów. Nasze bohaterki swoim niezadowoleniem doprowadziły ją na skraj rozpaczy. Zrozpaczona Bala uciekła. Gdy niedługo potem trzy dziewczynki zostały zaatakowane przez przestępców, ich zwariowana siostra pędziła im na ratunek. Pod koniec odcinka, po udanym uratowaniu reszty Atomówek, wybucha (z powodu niewłaściwie przygotowanej mikstury ze Związkiem X), przez co pozostał po niej kawałek purpurowej sukienki. Dopiero wtedy Atomówki zaczynają rozumieć zachowanie Bali i pogrążają się w żałobie.

Charakterystyka Edytuj

Bala jest postacią w serialu. Jest dość dziwaczną, zwariowaną i pulchną dziewczynką. Początkowo jest dla innych Atomówek miła, jednak z czasem staje się infantylna, przez co trzy siostry ją odrzucają. Pojawia się tylko w odcinku Zwariowana siostra.

Wygląd Edytuj

W przeciwieństwie do trójki dziewczynek Bala jest bardzo wysoka i pulchna. Ma brązowe włosy spięte w koński ogon i purpurowe oczy. Nosi purpurową sukienkę z czarnym paskiem, białe skarpetki i czarne pantofle.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedyną Atomówką, która nie została stworzona z cukru, słodkości i różnych śliczności, tylko ze sztucznego słodzika, ziemi i patyków.