FANDOM

Ddzppf logo

Bajdzo (ang. Berry) – fikcyjna postać występująca w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster. Jest jednym z mniejszych antagonistów, dubbingowanym przez Ewę Złotowską w odcinku Bajdzo straszna historia i Lucynę Malec w Przyjaźń zmienną jest.

Opis Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Do domu pani Foster wprowadziła się w odcinku Bajdzo straszna historia. Zaraz po przybyciu ze swoimi bagażami poznała Frankę, a po niej – Bloo, w którym automatycznie się zakochała. Ostatecznie doznała nawet na jego temat obsesji.

Bajdzo mówi dziecinnym akcentem, zmiękczając słowa (np. bardzo – bajdzio, może – mozie czy też proszę – plosię). Robi to jednak specjalnie. Jest znana także z częstych furii oraz przeróżnych min. Nienawidzi Maksa uważając, że stanowi on dla niej konkurencję w relacjach z Bloo. Wielokrotnie jest uznawana za stukniętą (np. przez Maksa czy Eduardo).

Opuściła dom pani Foster będąc przymocowaną do wielkiej piłki z gumek. Po kilkunastu odcinkach wróciła tam jako Barry Szpaner, który chciał zaadoptować zmyślonego przyjaciela.

Wygląd Edytuj

Bajdzo jest jedną z niższych bohaterów serialu. Jej ciało jest całe różowe. Ma duże oczy oraz niewielki nos. Nie ma również palców.

Ciekawostki Edytuj

  • W grze Big Fat Awesome House Party oświadcza, że kocha teatr. Być może ma to coś wspólnego z jej wcieleniem się w fikcyjną postać Szpanera. Ponadto bardzo często udaje przed wieloma osobami miłą osobę, mimo faktu, że łagodnością nie grzeszy.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon piąty Edytuj

GryEdytuj

Zobacz też Edytuj