Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Atomówki

Bójka Atomus (ang. Blossom Utonium) - fikcyjna postać występująca w reboocie serii Atomówki z 2016 roku, dubbingowana w polskiej wersji przez Julię Kunikowską.

Jest samozwańczą liderką Atomówek i jedną z córek Profesora Atomusa, a także uczennicą klasy pierwszej Szkoły Powszechnej "Midway".

Historia[]

Wczesne życie[]

O pochodzeniu Bójki, jednej z trójki Atomówek, możemy się dowiedzieć z czołówki serialu. Wraz z siostrami Bajką i Brawurką, została stworzona przez Profesora Atomusa, który próbował z "cukru, słodkości (w wersji oryginalnej – przypraw) i różnych śliczności" stworzyć idealne dziewczynki, ale przypadkowo rozbił naczynie, z którego do mieszaniny dostał się "Związek X". W wyniku eksplozji narodziła się Bójka z siostrami. Kiedy dziewczynki uświadomiły sobie, że mają supermoc, postanowiły wykorzystywać ją w słusznym celu: walce ze złem i przestępczością.

Obecne życie[]

Bójka wraz z siostrami zaczęła uczęszczać do pierwszej klasy szkoły podstawowej. W odcinku Ucieczka z Wyspy Potworów poleciała na Wyspę Potworów, aby uratować Burmistrza z rąk dzikich potworów. W odcinku Upragniony róg wybrała się z klasą na wycieczkę do ZOO. Natomiast w odcinku Zmarszczówki została zamieniona w starszą panią.

Charakterystyka[]

Bójka jest najmądrzejszą dziewczyną w klasie. Lubi się uczyć i grać w gry wideo. Nie lubi przegrywać. Gdy walczy, kładzie nacisk głównie na taktykę. Jej specjalną umiejętnością jest lodowy oddech. Jej składnikiem są różne śliczności, kolorem zaś – jasny róż.

Wygląd[]

Bójka (Atomówki 2016)

Wygląd Bójki jest identyczny jak wygląd pierwowzoru. Jej kokardka, którą ma na swojej głowie, jest czerwona i bardziej zaokrąglona na górze. Bójka ma długie rude włosy spięte czerwoną spinką z różowym sercem. Nosi różową sukienkę przepasaną czarnym poziomym paskiem, białe pończochy i czarne pantofle. Gdy szykuje się do snu zakłada różową piżamkę. Podczas zabaw zimowych zdarza jej się nosić białe nauszniki z różowym sercem, różowe rękawiczki, wrzosową kurtkę, różowe spodnie i białe buty. Na basenie zdarza jej się nosić różowy strój kąpielowy ozdobiony czerwoną kokardką po środku.

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Bójka (2016)}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • Jej imię z języka angielskiego oznacza "kwitnący kwiat".
  • Choć Atomówki są tego samego wieku, Bójka pełni rolę najstarszej, ze względu na swoje ambicje przywódcze.

Wystąpienia[]

Advertisement