Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Totalna porażka: Zemsta wyspy

Beverly, w skrócie B – jeden z uczestników animowanego reality show Totalna porażka. Występuje jako zawodnik w sezonie Totalna porażka: Zemsta wyspy. Jest jednym z trzynastu uczestników "Totalnej porażki" drugiej generacji.

Historia[]

Totalna porażka: Zemsta wyspy[]

Większe, gorsze, brutalniejsze![]

Historia Beverly'ego, najbardziej znanego w skrócie jako B, rozpoczyna się w pierwszym odcinku czwartego sezonu programu Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 innymi uczestnikami przybył na teren obozu letniego, który został napromieniowany radioaktywnie. Dawn, odkryła w nim purpurowo-zielony kolor aury. Po wysadzeniu przez Chrisa jachtu w powietrze, wylądował w wodzie i pomógł Cameronowi w uniknięciu utonięcia. Został przydzielony do drużyny "Toksycznych Szczurów". Od razu dostał zadanie, musiał pomóc reszcie drużyny rozbroić bombę na totemie. Niestety totem wybuchł, przez co B i jego drużyna ulegli drużynie "Zmutowanych Larw". Jako drugi dostał piankę.

Prawda albo laser rekina[]

W odcinku Prawda albo laser rekina podczas kolejnego wyzwania został zaatakowany przez zmutowane bobry, jednak dzięki swoim zdolnością i sprytowi poradził sobie z nimi bez problemu. Był jedną z osób zagrożonych obok Dakoty. Otrzymał ostatnią piankę.

Lód, lód, dziecino[]

W odcinku Lód, lód, dziecino podczas trzeciego wyzwania wymyślił patent, dzięki któremu jego drużyna miała wygrać, ostatecznie przez manipulacje Scotta został oskarżony o sabotaż Szczurów. Po porażce swojej drużyny został wykopany z programu. W końcu otrzymał Toksyczną Piankę Wstydu i został wystrzelony z Miotacza Wstydu.

Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa[]

Powrócił na kibicowanie Lightningowi lub Cameronowi w odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa. Pod koniec odcinka zaśmiał się, kiedy prowadzący reality show, Chris, został aresztowany i osadzony w więzieniu na okres roku.

Charakterystyka[]

Z powodu braku dialogów o Beverly'm możemy się dowiedzieć niewiele. Beverly, w skrócie B, jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest spokojnym chłopakiem, który nic nie mówi. Jedyny milczący zawodnik w programie. Przez wszystkich jest nazywany "Niemym Gościem". Zaprzyjaźnia się z Cameronem, Samem i Dawn. Jest manipulowany przez swoich wrogów, głównie przez Scott'a. Zwykle kiedy ma już coś powiedzieć zostaje mu to brutalnie przerwane. Należy do drużyny "Toksycznych Szczurów".

Wygląd[]

NewHQSilentB

B jest wysokim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Lightningowi, Samowi, Dakocie, Zoey, Jo i Brickowi. Jest obok Owena jednym z otyłych zawodników w programie. Jego cera opalona na kolor jasno-brązowy (His complexion is tanned a light brown). Ma krótkie brązowe włosy (short brown hair) i niebieskie oczy (blue eyes). Pod jego ustami znajduje mała bródka w tym samym kolorze co włosy (a small chin in the same color as his hair). Nosi pomarańczową czapkę bejsbolową obróconą daszkiem w tył (an orange baseball cap turned backwards), brązową bluzę (a brown sweatshirt), pod nią biały t-shirt (a white t-shirt), ciemno-szarą kurtkę (a dark gray jacket), zielone szorty (green shorts), białe skarpetki (white socks) i jasno-brązowe tenisówki (light brown sneakers). Jego strój uzupełniają złote, metalowe, okrągłe kolczyki (gold metal round earrings).

Ciekawostki[]

  • B, Alejandro, Duncan i Lightning są trzema uczestnikami, którzy noszą kolczyki.
  • B jest jedynym uczestnikiem, który nic nie mówi. Fakt ten czyni go też jedynym uczestnikiem, który jest samowystarczalny i nie potrzebuje aktora dubbingowego.
    • W oryginalnej wersji serialu można usłyszeć krzyk Beverly'ego po wystrzeleniu z Miotacza Wstydu. Nie wiadomo, kto go podkładał.
  • Design B jest uderzająco podobny do wczesnych projektów postaci DJa oraz pojawiającego się kilka razy w serii stażysty.

Wystąpienia[]

Totalna porażka: Zemsta wyspy[]

Toksyczne Szczury
BBrickLightningSamScottDakotaDawnJoStaci
Advertisement