FANDOM

Ddzppf logo
Autobus Fosterów (tzw. Busik Fosterki) – jeden z obiektów występujący w serialu animowanym Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Autobus jest jednym z pojazdów występujących w serialu. Jest to główny środek transportu mieszkańców Domu dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster. Oprócz niego jest także prywatny samochód pani Foster i rowerek Eduardo. Autobus prowadzi Franka, lecz w odc. Autobus dla nas dwóch za kierownicą zasiedli Bloo i Maks, a w odcinkach Wojna o fotel i Eddie PotwórKoko. Franciszka także ma do niego klucze, w tym i zapasowe. Na masce pojazdu widnieje logo domu pani Foster, a po lewej i prawej stronie, pod oknami, napis Foster's. Pomalowany jest w kolorach pomarańczowym, niebieskim i różowym. W odcinku Koko na gigancie dowiadujemy się, że zmyśleni przyjaciele jadą z Franką na indywidualne zakupy raz na miesiąc.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Dziwnym jest, aby w niektórych odcinkach (np. Psikusowa wojna, kiedy w domu trwała eksmisja) w autobusie zmieścili się niemal wszyscy lokatorzy domu pani Foster.
  • W odcinku Driving Miss Crazy okazuje się, że autokar trafił do mechanika.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Sezon szósty Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj