Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Atomówki Atomówki

As - fikcyjna postać serialu Atomówki, dubbingowany w polskiej wersji przez Jacka Braciaka. Jest szefem Bandy Gangreniaków.

Wygląd[]

Jest najstarszy z członków bandy – ma 17 lat. Ma wydłuzony podbrudek, przydługie czarne włosy, lekki zarost oraz widoczne kły. Nosi niebiesko-pomarańczową kamizelkę, pod nim fioletową koszulkę z długim rękawem i biały podkoszulek, czerwono-biało-niebieskie frotki, bezowe spodnie z obdartymi nogawkami, czarne buty oraz okulary przeciwsłoneczne.

Charakterystyka []

As jest złośliwym, nieuczciwym i oportunistycznym łobuzem. Mówi słowami typowymi dla nieletnich delikwentów i brakiem szacunku. Mówi Włosko-Nowojorskim akcentem. Jako najmądrzejszy z członków bandy jest autorem wszelkich planów i działań antyspołecznych. Potrafi oczarować swym charyzmatycznym urokiem.

Zdolności[]

Z natury As jest urodzonym liderem bandy i zdolnym manipulatorem. Prowadzi swych członków do wielu czynów. Był zdolny oczarować charyzmatycznym urokiem nawet Brawurkę, które się w nim zakochała, lecz nie na długo.

W odcinku Mocno Przesadzone po zjedzeniu lodów i gdy oberwał od laserów Atomówek, otrzymał lodową moc i dzięki czemu potrafi tworzyć lód.

Wystąpienia[]

Sezon pierwszy[]

Sezon drugi[]

Seria trzecia[]

Sezon piąty[]

Seria szósta[]

Advertisement