Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Akwarium w Ninjago (ang. Ninjago City Aquarium) - jedno z miejsc w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu.

Opis[]

Akwarium jest miejscem w serialu. Jest ono miejscem atrakcji dla turystów. Jest oszklone po zewnętrznej stronie. Na górze znajduje się neonowa ozdoba w kształcie rekina. W środku budynku można spotkać przeróżne akweny, w których znajdują się morskie stworzenia z krainy Ninjago, w tym elektrokobry, rekiny i małe kolorowe rybki. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Klątwa Złotego Władcy, gdzie Darreth zabrał uczniów Akademii Senseia Wu na wycieczkę klasową.

Role w odcinkach[]

  • Klątwa Złotego Władcy - pewnego dnia Wielki Mistrz Dareth urządził wycieczkę klasową do akwarium, aby pokazać uczniom szkoły Senseia Wu cuda morskiej fauny. Jednak jeden z nich - Brad - ciągle narzekał i wolał iść na Toksyczne Bagna. W tym samym czasie Pythor potrzebował więcej Elektrokobr, aby zasilić Smoka Nindroida . Pomyślał więc że ukradnie je z akwarium. Używając niewidzialności przemknął między ochroną. Kiedy Dareth go zauważył, Wężon wyciągnął gwizdek tłumiący i wszystkie akwarium pękło pod presją dźwięku. Na dodatek rekin próbował zaatakować Sally. Jednak Dareth uratował przerażoną dziewczynę płosząc przy tym bestię. Elektrokobry zaś spłynęły do kanału gdzie później Mroczny Władca je przechwycił.
  • Wiatry zmian - w tym odcinku do akwarium trafiła Zęboryba, stworzenie zamieszkujące Bezkresny Ocean.

Wystąpienia[]

Sezon trzeci - Reaktywacja[]

  • Klątwa Złotego Władcy

Sezon piąty - Opętanie[]

  • Wiatry zmian
Advertisement