Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Akademia Senseia Wu (ang. Sensei Wu's Academy) - jedno z miejsc w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu. Instytucja oświatowa będąca szkołą dla przyszłych wojowników ninja.

Historia[]

Akademia Senseia Wu po raz pierwszy pojawiła się w odcinku Nie ufaj wężom. Początkowo była ona mającą złą sławę szkołą dla niegrzecznych dzieci o nazwie "Mroczna Uczelnia dla Złych Chłopców" (ang. Darkley's Boarding School For Bad Boys). Tam uczęszczały dzieci o złośliwym charakterze marzące o byciu przyszłymi kryminalistami. Ich nauczycielami byli dawni żołnierze Lorda Garmadona - generałowie Kruncha i Nuckal. Jednak po ich proteście i odejściu z pracy szkoła dla niegrzecznych dzieci przestała istnieć.

Po likwidacji szkoły dla niegrzecznych dzieci w jej miejsce, w tym samym budynku utworzono mającą dobrą sławę szkołę dla zdolnych uczniów o nazwie "Mroczna Uczelnia dla Uzdolnionych Chłopców" (ang. Darkley's Boarding School For Great Students). Uczęszczali do niej uczniowie dawnej szkoły, w tym mający talent m.in. do hodowania kwiatów. Zatrudnili się w niej m.in. Dyrektor Nova i inni nauczyciele. Uczyli wszystkich bycia bohaterskim, odważnym i dzielnym.

Po wygranej walce Lloyda z Mrocznym Władcą, Sensei Wu przejął budynek szkoły i nazwał go "Akademią Senseia Wu". Czterej ninja i Nya zostali jej nauczycielami. Do akademii uczęszczali znani wcześniej uczniowie, w tym nowa uczennica - Sally.

Opis[]

Akademia Senseia Wu jest szkołą, do której uczęszczają przyszli wojownicy ninja. Jest wysokim budynkiem oświatowym, do którego uczęszczają uczniowie. Posiada ona potrójny dach, a na jednej z zewnętrznych ścian znajduje się zegar. W środku można dostrzec sale lekcyjne i gabinet dyrektora. Obok budynku można zauważyć również szkolny autobus.

Role w odcinkach[]

  • Nie ufaj wężom - w tym odcinku Lloyd i Pythor zaatakowali szkołę dla niegrzecznych dzieci. Związali wszystkich uczniów szkoły oraz ich nauczycieli - Krunchę i Nuckala. Na szczęście ninja ich uwolnili i dotarli na dach szkoły, aby zmusić chłopca do przejścia na dobrą stronę.
  • Atak sobowtórów - w tym odcinku ninja otrzymali zaproszenie do szkoły dla zdolnych uczniów. Tam jednak zostali obezwładnieni przez jednego z chłopców i zamknięci w pewnym pomieszczeniu, gdzie zastali nowych nauczycieli szkoły oraz Dyrektora Novę. Wszyscy bezskutecznie szukali wyjścia. Udało im się jednak, kiedy Zane znalazł ukryte przejście. Po wydostaniu się z pomieszczenia, ninja natknęli się na swoje złe kopie i walczyli z nimi. W wygraniu walki pomogli im Lloyd oraz wszyscy uczniowie szkoły.
  • Spięcie - w tym odcinku Sensei Wu i czterej ninja prowadzili "Akademię Senseia Wu". Pewnego dnia zabrali swoich uczniów na wycieczkę do Borg Industries. Tam czekała ich niemiła niespodzianka - Mroczny Władca powrócił i zhakował wszystkie urządzenia w tym P.I.X.A.L.. Wszyscy uczniowie zostali ewakuowani z powrotem do szkoły, Nya zaś poszła szukać Lloyda. Jednak zamiast niego, spotkała Daretha, który wyjaśnił jej incydent z odbiornikiem.
  • Niesłychana historia Clancy'ego - w tym odcinku krótkometrażowym opisany jest nieudany pobyt Clancy'ego w szkole. Pewnego w akademii pojawia się młody Wężon imieniem Clancy, którego marzeniem jest zostać piratem. Niestety sprawia on problem innym uczniom, aż wkrótce Dyrektor Nova nie wytrzymuje tego i wyrzuca go ze szkoły.

Pomieszczenia[]

  • Sale lekcyjne
  • Laboratorium
  • Gabinet dyrektora
  • Winda

Władze szkoły[]

Uczniowie[]

Uczniowie Akademii

Od lewej do prawej: Gene, Sally i Brad.

Do akademii uczęszcza kilkunastu uczniów. Do najważniejszych należą:

oraz inni uczniowie, których imiona nie padły.

Wystąpienia[]

Sezon pierwszy - Rok węży[]

  • Nie ufaj wężom

Sezon drugi - Ostateczna bitwa[]

  • Atak sobowtórów

Sezon trzeci - Reaktywacja[]

  • Spięcie

Odcinki krótkometrażowe[]

  • Niesłychana historia Clancy'ego
Advertisement