FANDOM

Ddzppf logo

Abraham Lincoln, zwany też Małym Lincolnem – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Pewnego dnia Bloo został umieszczony w schowku przez wychowawczynię Maksa za zakłócanie ciszy w klasie. Wieczorem uwolnił się z niego poprzez kopanie tunelu. Spotkał tam Lincolna, czarny długopis, któremu towarzyszył Wierny Łoś. Po przybyciu do domu pani Foster Lincoln zaczął reklamować zmyślonych przyjaciół. Większość rodzin przychodziła zabrać do domu każdego z nich. Długopis zarabiał pieniądze. Później został przyłapany przez Pana Zająca, Frankę, Maksa i Bloo. Pani Foster przed wyjazdem żądała zwrotu pieniędzy ludziom, którzy zaadoptowali wszystkich lokatorów. Wszyscy zmyśleni przyjaciele wrócili do placówki. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Komplikacje z wyzwoleniem.

Charakterystyka Edytuj

Abraham Lincoln jest postacią występującą jedynie w odcinku Komplikacje z wyzwoleniem. Jest zmyślonym przyjacielem przypominający zwykły długopis. Potrafi wygłaszać monolog i zarabiać pieniądze. Jego wiernym towarzyszem i pomocnikiem jest gruby, zielony przyjaciel imieniem Łoś.

WyglądEdytuj

Ciało Abrahama Lincolna jest w kształcie zwykłego, czarnego długopisu ze złotym trzonem, lecz na czubku są oczy i usta prezydenta. Jest jedynym zmyślonym przyjacielem i mieszkańcem domu pani Foster, który zamiast nóg ma wystający, piszący fragment wkładu.