Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Atomówki

Śnieżny miesiąc (ang. Snow Month) - trzydziesty pierwszy odcinek pierwszego sezonu remake'a serialu animowanego Atomówki. W tym odcinku Atomówki podejrzewają, że kolega z klasy Atomówek (Jared) zakochał się w Bójce.

Wprowadzenie[]

W mieście Townsville nadchodzi wiosna, Bójka i Bajka są tym faktem ucieszone. Brawurka narzeka na to i mówi, że chciałaby, żeby była zima. Do Atomówek podchodzi ich kolega Jared z bukietem kwiatów dla Bójki. Dziewczyna się zarumienia i nie wie jak mu odpowiedzieć. Brawurka naśmiewa się z siostry i nazywa ją i Jareda zakochaną parą (to jeszcze bardziej zawstydza Bójkę). Jared daje Bójce kartkę, na której jest napisane: "Lubię Cię Bójko, czy ty mnie też? Tak czy nie?". Chłopak daje jej dzień na przemyślenie odpowiedzi. Następnego dnia w mieście Townsville spada śnieg.

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

Bohaterowie drugoplanowi[]

  • Jared
  • Yeti

Ciekawostki[]

  • W tym odcinku miasto Townsville przejmują Yeti.
  • Po emisji odcinka w Stanach Zjednoczonych fani serialu zauważyli iż postać Jareda jest bardzo podobna do jednego z scenarzystów - Jake'a Goldmana. Zostało to uznane za self-insert, a sama postać została wyśmiana, podobnie jak i scenarzysta (odpowiedzialny również za znany ze sceny z twerkowaniem odcinek Tęcza Męki) którego zaczęto określać mianami pedofili, autystów a także dodawano mu wymyślne epitety, takie jak Jake “When she’s eight, it’s too late” Goldman.
Advertisement