Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Pora na przygodę!

Ślimak (ang. Snail) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Pora na Przygodę!.

Charakterystyka[]

Ślimak jest postacią epizodyczną w serialu. Jest zwierzęciem często widywanym w kreskówce. Pojawia się ukryty w każdym odcinku. Trzeba się dobrze przyjrzeć, żeby go zobaczyć. Zazwyczaj pojawia się w jednej krótkiej scenie i macha do widza. Przyczynił się do wydarzeń w serialu. Ma wygląd najzwyklejszego ślimaka w kreskówkach. Posiada dwoje czułek, dwoje oczu i muszlę. Odróżnia go inne umiejscowienie oczu i posiadanie rąk. Jest bardzo mały. 

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • W odcinku Śmiertelne zło Ślimak rozbił żywicę, która więziła Króla Złego.
  • Ma własne konto portalowe.
  • W odcinku Śmiertelne zło opętał go Król Zły.
  • Oczy ślimaka są niżej niż u rzeczywistego ślimaka.
  • W komiksie Marceline and Scream QueensMarcelina podnosi ślimaka i rzuca go do jeziora, ponieważ myśli, że jest to kamień.
  • Ślimak nie był początkowo w dwóch odcinkach, ale potem go dodano.
  • Nie pojawia się w Pilocie.
  • W oryginale głos podkłada mu sam Pendlenton Ward.
  • Ma różne wyrazy twarzy. Najczęściej jest uśmiechnięty, ale czasem ma zdziwiony, zły lub smutny wyraz twarzy.
  • Zazwyczaj nie widać mu "ogonka", ale gdy jest opętany końcówka jest widoczna.
  • Przez cały 3 i 4 sezon Ślimak nadal jest w posiadaniu Króla Złego , dowodem na to jest to że w każdym odcinku tych sezonów ma złowrogie czarno-zielone oczy.
  • Nie pojawił się w odcinku Food Chain.
  • W odcinku Finn the Human wygląda jak normalny, rzeczywisty ślimak.
Advertisement