FANDOM

Teen Titans Go! er en animeret tegneserie baseret på den originale serie fra 2003, Teen Titans. Serien blev annonceret efter populariteten af DC Nations New Teen Titans Shorts. Teen Titans Go! er en komisk spin-off kun med lidt eller ingen kontinuitet til den oprindelige serie, med undtagelse af nogle åbenlyse detaljer. Serien er i øjeblikket igang med femte sæson, som havde amerikansk præmiere den 25. juni 2018.

Karakterne Edit

Robin er den magtglade og perfektionistiske leder af Teen Titans. Han klager dog over, at ingen i gruppen vil gøre, som han siger.

Beast Boy er Cyborgs makker - en lidt halvdum, men en elskelig dagdriver, som kan forvandle sig om til alle slags dyr, når han ikke spiser burritos og ser TV.

Cyborg er en afslappet halv teenager og halv robot, som er mere interesseret i pizza og spil end at bekæmpe kriminalitet.

Raven er den sarkastiske og udtryksløse demonpige, som allerhelst vil være alene.

Starfire er et rumvæsen, som kæmper for at passe ind blandt menneskerne på Jorden. Samtidig driver hun Robin til vanvid med ulykkelig kærlighed.

Plot Edit

Teen Titans Go! er en animeret serie, der handler om en gruppe unge teenagere med superkræfter. De bor alene sammen i deres go tower (uden voksne) i byeJump City. I modsætning til de fleste andre superhelte-serier (deriblandt den oprindelige Teen Titans serie) er situationerne komiske, vanvittige og parodiske.